UURREGELING

• Voormiddag

De lessen starten om 8.40 uur.

Er is ochtendtoezicht vanaf 8.10.

Voordien worden leerlingen opgevangen in de gemeentelijke opvangdienst ‘Dolfijn’. Vóór 8.10 uur is er geen toezicht en verwachten we nog geen leerlingen op school.

• Middag

Op woensdag eindigen de lessen om 11.25 uur.

Op andere dagen begint de middagpauze om 11.50 uur en eindigt om 13.05uur.

• Namiddag

De lessen starten om 13.05 uur en eindigen om 15.50 uur.

Op woensdag eindigen de lessen om 11.25 uur.
Op vrijdag eindigen de lessen om 15 uur.

• Avondtoezicht
  •            De leerlingen worden opgehaald ten laatste 20 minuten na het eindigen van de lessen.

Wanneer uw werkuren niet overeenstemmen met de schooluren, dan kan u een beroep doen op de gemeentelijke opvangdienst 'Dolfijn'. Met hen hebben wij een overeenkomst omtrent het halen en brengen van onze leerlingen. Een foldertje over  hun werking kan u op school bekomen of op het gemeentehuis.
Gemeentelijke opvangdienst 'Dolfijn'  coördinatrice Kelly Geudens 03/410 03 52 of mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

DRANK EN TUSSENDOORTJES

Op onze school wordt niet gesnoept en enkel water of melk gedronken.

Tussendoortjes : tijdens de voormiddagpauze enkel fruit , groente of een boterham.

tijdens de namiddagpauze enkel droge koek, fruit, groente of een boterham.

ACTIVITEITEN

•          Turnen: een turnzakje met turnpantoffels, een zwart broekje en een wit t-shirt. Zorg ervoor dat overal je naam op staat!
  •          Zwemmen: op donderdag om de twee weken wordt er gezwommen in het zwembad van Nijlen.
             Alle data van activiteiten kan je terugvinden op onze kalender.
             Een zwembeurt kost € 2,25. Dit bedrag wordt gefactureerd.

INFOAVOND

Op de eerste donderdag van september verwachten we alle ouders op onze jaarlijke infoavond. U krijgt die avond                 uitleg over de werking in de klas, de leermethoden en een aantal klasafspraken worden toegelicht.

Voor de kleuterafdeling start de info-avond om 18u00.

Voor de lagere afdeling start de info-avond om 19u00.

RAPPORTEN

Vier keer per schooljaar krijgen de leerlingen een rapport. De leerlingen van het eerste leerjaar krijgen elke maand een vorderingsrapport van wiskunde en Nederlands.
De data kan je terugvinden op onze kalender.
Het rapport wordt door de ouders ondertekend en weer meegegeven naar school.

OUDERCONTACTEN

Vier keer per schooljaar wordt een oudercontact georganiseerd. Bij een oudercontact op vraag ontvangt u een individuele uitnodiging.
De data kan je terugvinden op onze kalender.

Voor de ouders van K3 een infoavond over leerrijpheid georganiseerd. Tijdens die avond wordt uitgelegd aan welke voorwaarden een kleuter van de derde kleuterklas moet voldoen om goed voorbereid te starten in het eerste leerjaar.